Reference dodávky prediktivní správy e-shopu klienta 4home s řešením Microsoft Power BI
Společnost 4home působí na trhu již od roku 2004 a specializuje se na prodej zboží pro dům, byt a zahradu. 4home ročně obslouží přes 1 000 000 zákazníků v 5 evropských zemích. S ohledem na silnou poptávku ze strany zákazníků se společnost zaměřila na potřebu zefektivnění způsobu řízení všech nákupních a prodejních objednávek.
Na základě nové generace Business Intelligence (BI) řešení společnosti založené na moderní technologii Microsoft Power BI byl implementován systém pro Automatický Návrh Nákupů (ANNA), který je postaven na prediktivním řízení nákupů.
Základem řešení jsou produktová a skladová data načítaná ze systému NAV prostřednictvím integrační databáze (především nákupní a prodejní objednávky), nebo z datového skladu. Druhou částí řešení je implementace prediktivního modelu prodejů jednotlivých produktů na následující období. Tento model má za cíl spočítat na základě dostupných dat předchozích období prodejní počty, a to po jednotlivých dnech. Výstupem tohoto modelu je informace o počtu kusů předpokládaného prodeje pro následující období. Prediktivní model je počítán na denní frekvenci. Vypočítaná data jsou zpřístupněna v prostředí Power BI pro uživatelskou tvorbu reportů.